منتديات ابداع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
منتديات ابداع
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
منتديات ابداع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات ابداع

Bookmark 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك

كاتب الموضوعرسالة
modax

دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك Empty
مُساهمةموضوع: دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك   دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك Icon_minitimeالجمعة 23 يوليو 2010, 6:40 am

انا لقيت الدروس دى فى منتدى تانى بس نقلتها زى ماهيا لانها بج عجبتنى جدا
وهتفيدكم اوى
فيها شرح جاااااامد
بس ادعولى

اذا كنت مبتدئ ولديك الرغبة في تعلم برنامج الـ Adobe Photoshop وأتقانه فما عليك الا اتباع هذه الدروس التي تعينك بعد الله - عز وجل - في اتقان البرنامج والتعرف عليه اكثر فاكثر . دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 16dot1a لاتنسوا فهذه الدروس للمبتدئين فقط ...... فقط ......فقط وتطبيق الدروس من اهم عوامل فهم الدرس
دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 1001 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 2002[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 3003[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 4004[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 5005[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 6006[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 7007[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 8008[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك 101001[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

دروس فوتوشوب ولو مش فاهم قولى وانا اساعدك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دورة فوتوشوب للمبتدئين حتي الاحتراف
» هتعمل اييه لو معااك ربع جنييه؟؟!! تعالى وانا اقولك
» اتعلم فوتوشوب من طأطأ لسلامه عليكوا
» جميع روائـع الامام الشيـخ الشعراوى من دروس وخطـب و تفسير من من مرئيات وصوتيات ،، تحميـل مبـاشر وعلى أكثـر من سيـرفر